Tillbaka efter en vecka Sverige

Ni vet alla med stor säkerhet att jag var i Sverige förra veckan. Kom hem igår kväll och var helt slut efter en lång resa med flyg och tåg. Egentligen borde jag ha gjort små deltidsrapporter eftersom det hänt så mycket och för att jag har varit runt och farit lite på olika ställen men det får bli en allt-omfattande reflektion nu istället.

Måste nästan börja med att säga at jag gärna hade stannat kvar där uppe när jag ändå var där… det är väldigt konstigt att vara här igen och egentligen rätt onödigt då vi nästan inte har nått kvar lektionsmässigt efter den här veckan! Var verkligen jätte trevligt att träffa släkt och bekanta igen… känns som att det blir alldeles för sällan på sistone! Måste bli ändring på det..!! grillat och ätit massa gott hela veckan naturligtvis. Bara haft det gott mest hela tiden. Inte alls tokigt. Hunnit strosa lite i Norrköping, spendera ett par tok-mysiga dagar i en stuga på en ö i St. Anna med Jonas, bli bjuden på trevlig middag i Katrineholm och gå på lite shopping med mor och far i Stockholm.

Vet inte alls hur jag ska sammanfatta veckan mer än med en blandning av känslor av glädje och varmhet!! Längtar faktiskt riktigt ordentligt tills om tre veckor tills när man åker hem igen. Så enkelt är det. Det tåls att upprepa: borta bra med hemma bäst!

 


Kommentarer
Postat av: Matte

Vilket obeskrivligt välmålat hus =D

2009-06-19 @ 00:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0