Oh my God!

Inte för att jag vill erkänna mig själv svag och mesig… men nog ska det allt bli skönt att ge efter lite för hemlängtan och flyga till Svealike för några dagar nästa vecka (5 Juni). Hur bra vi än har det här nere så, näe, man blir mätt på det också.

Vi har ju en kurs som kallas ”ceative ways of generating an idea”. Igår var sista lektionen. Till uppgift hade vi att skapa oss en egen Gud… folk var påhittiga att hitta på gudar så som ”god of friendship”, ”god of health” medan jag inte riktigt gjorde en gud som funkar för alla utan mer en som representerar de grejer jag ser upp till eller strävar efter. Här är hon.

 


En stark tjej som glider fram på kunskap och vishet, genom ett lugnt och behagligt liv.

Hon sitter över min säng nu och gör så jag sover gott (har jag bestämt). Frågan är bara vad hon ska heta?


Kommentarer
Postat av: Jonas

Längtar också till den 5:e.... Puss på dig sötnos

2009-05-29 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0