Varannan Vatten

Vädret har bestämt sig för att köra varannan dag sol, varannan dag regn. Idag är det regndag vilket inte är det bästa för piggheten.

Både Bella och jag har konstaterat att man de senaste dagarna varit helt mosig i huvudet efter ändlöst pluggande. Efter idag är hälften av tentorna skrivna. Vi kommer sedan att ha en veckas tid på oss att plugga inför de sista två. Innan vi sätter igång med det tänker vi dock ha pizza och vin kväll. Lite för att fira; lite för att belöna. Det är vi värda!

Under natten har förresten käre Jonas tillsammans med två andra Björkliden säsongare sträck-kört ända ifrån norraste norr ner till Katrineholm respektive Linköping. Senaste rapporten fick jag från Stockholm imorse vid 7 tiden, där de efter 11 timmar stannat för att inmundiga frukost. Man förundras fortfarande över hur långt Sverige är…


Kommentarer
Postat av: Nils Norstrand

Tjena! Hoppas ni överlever i tempot, jag har hållit tummarna för er. Jag läste ut min bok tüskabok i helgen och köpte faktiskt boken som du läster nu, den om den vandrande komiker, tänkte att då har jag dig att fråga om det är något jag inte förstår :D

2009-05-06 @ 21:14:51
URL: http://nunjutervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0